środa, 4 czerwca 2014

WAŻNE!!!!!

Kochane, 
wiem, że zawaliłam sprawę. Od dwóch miesięcy nic nie wstawiałam. Długo myślałam nad losami tego bloga. Postanowiłam, że go dokończę. Będzie jeszcze kilka rozdziałów i koniec. 
Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Nie chcę, żebyście pomyślały, że mnie nie obchodzicie, bo tak nie jest. Nawet studia mnie nie usprawiedliwiają, bo szczerze mówiąc, ostatnio nie miałam zbyt wiele na głowie. Chyba się wypaliłam...
Zdaję sobie sprawę, że większość z Was przekreśliła mnie i prawdopodobnie już tu nie zagląda. Nie mam Wam tego za złe. Rozumiem to. Jednak tym, co czekają, dziękuję.
Nowy rozdział planuję wstawić na dniach, bo mam już dwie strony napisane. Nie chcę Wam oddawać do czytania czegoś, co jest niedokończone. 

Dziękuję za zrozumienie, Wasza no_princess :**

4 komentarze:

  1. Nigdy cię nie skreslilam :) Zawsze czytałam i będę czytać :) Czekam na następny i z jak znajdziesz chwilunie to zapraszam do siebie :* Pozdrawiam Dooma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie skreśliłam Cię :) Czekam na rozdział i będę czekać

    OdpowiedzUsuń