niedziela, 4 sierpnia 2013

LIEBSTER AWARD



Witajcie! Zostałam nominowana przez Was do nagrody Liebster Award. Dziękuję za nie. Na początku miałam nie odpowiadać, ale tak Was dużo, że zmieniłam zdanie.  Przepraszam, że nie odpowiadam w komentarzach pod Waszymi postami, ale nie mam zbyt wiele czasu na to, dlatego napisałam wszystko w Wordzie i wkleiłam tu. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.

Pytania od Wiktorii:

1.       Jak zaczęłaś przygodę z bloggowaniem?
Początkowo był tylko pomysł. Ale kiedy zaczęłam czytać bloga Vesper pomyślałam, że dlaczego ja miałabym nie spróbować. Tak mi się spodobało, że piszę drugiego bloga, który cieszy się niemałą popularnością.

2.       Jaka jest Twoja wyjątkowa słabość?
Jestem trochę uległa i czasem zbyt wrażliwa. Aaaa.. i strach przed pająkami…

3.       Co najbardziej w sobie lubisz?
Wszystko! :D

4.       Twoi znajomi wiedzą, że piszesz opowiadanie?
Niektórzy tak : )

5.       Jaka jest Twoja definicja miłości?
Miłości? Miłość to jedna wielka BZDURA.

6.       Istnieje przesąd, w który wierzysz?
Nie.

7.       Ulubiony siatkarz? Dlaczego właśnie on?
Jest ich wielu, ale gdybym miała wybierać, to Krzysztof Ignaczak, za całokształt oraz Łukasz Żygadło, bo rodziny się nie wybiera : )

8.       Za jakim siatkarzem nie przepadasz?
Nie ma chyba takiego siatkarza.

9.       Ulubiona siatkarka?
Nie oglądam kobiecej siatkówki.

10.   Książka, do której chętnie powracam…?
„Milion małych kawałków”

11.   Ulubiony cytat?
"-Łukasz, jak będziesz dzisiaj wystawiał?
-Tak jak Ty będziesz przyjmował, Igła
-No to chyba nie wygramy"

Pytania od nitki:

1.       Jaką wartością kierujesz się /jaką cenisz w swoim życiu ?
Szczerość. Odwaga. Walka do samego końca.

2.       Jaki jest Twój ulubiony cytat z „Igłą szyte”?
"-Łukasz, jak będziesz dzisiaj wystawiał?
-Tak jak Ty będziesz przyjmował, Igła
-No to chyba nie wygramy"
3.       Ile jesteś w stanie poświęcić dla osoby, która jest dla Ciebie ważna?
Wszystko.

4.       Co sądzisz o sezonowcach?
Na stos z nimi! : )

5.       Co najbardziej fascynuje Cię w siatkówce?
Nie jestem w stanie wybrać.

6.       Jaki jest Twój ulubiony siatkarz i dlaczego?
Krzysiek Ignaczak za to, że po prostu jest i Łukasz Żygadło (jeśli ktoś śledzi mojego bloga od początku, pod którymś z rozdziałów jest powód)

7.       Twój ulubiony klub siatkarski?
Asseco Resovia, SKRA Bełchatów i Jastrzębski Węgiel.

8.       Co myślisz o odbyciu się Mistrzostw Europy 2015 w Bułgarii?
Nie mam zdania.

9.       Twój ulubiony klub siatkarski?
To pytanie chyba się powtórzyło ; )

10.   Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Opowiadanie Vesper i pytanie: „Dlaczego by nie spróbować?”

11.   Cechy idealnego przyjaciela?
Połączenie cech Michała Winiarskiego, Krzyśka Ignaczaka i Łukasza Żygadło :D

Pytania od Kingqueen:

1.       Hobby?
Siatkówka, muzyka i FC Bayern Monachium.

2.       Ulubiony blog?
Jest tego wiele.

3.       Ile masz lat?
W listopadzie skończę 19.

4.       Ulubiona drużyna siatkarska?
Chodzi o kraj, czy klub? Jeśli o klub, to Asseco Resovia, SKRA Bełchatów i Jastrzębski Węgiel. Jeśli kraj, to oczywiście Polska.

5.       Do jakiego zespołu Plusligi masz bliżej?
Chyba do Kędzierzyna.

6.       Posiadasz stronę siatkarską?
Nie. Niech inni się tym zajmują.

7.       Ulubiony siatkarz.
Krzysiek Ignaczak i Łukasz Żygadło.

8.       Ulubiony cytat?
"-Łukasz, jak będziesz dzisiaj wystawiał?
-Tak jak Ty będziesz przyjmował, Igła
-No to chyba nie wygramy"
9.       Ulubiona siatkarska hala?
Katowicki Spodek.

10.   Jak masz na imię?
Joanna, ale wolę Aśka.

11.   Odwiedzasz mojego bloga?
Weszłam tu pierwszy raz.

Pytania od Idalii Makowskiej:

1.       Masz jakieś koszulki siatkarskie? Jeśli tak, to jakie?
Mam lecz nie oryginalną. Ziomeczka : )

2.       Oprócz siatkówki, jaki sport?
Piłka nożna, ale tylko i wyłącznie Reprezentacja Niemiec i FC Bayern Monachium oraz MotoGP.

3.       W czasie meczów klubowych czy reprezentacyjnych towarzyszą Ci większe emocje?
Nie ma porównania. W obu rodzajach emocjonuję się tak samo.

4.       Jaki polski atakujący jest Twoim zdaniem najlepszy i dlaczego?
Mariusz Wlazły. Bo tak ;D

5.       Marzysz, aby na jakim meczu być?
Polska – Niemcy

6.       Jaka piosenka kojarzy Ci się z siatkówką?
Top One – „Hello”

7.       Kto Twoim zdaniem jest najlepszym siatkarskim dziennikarzem?
Tomasz Swędrowski i Wojciech Drzyzga – duet niezastąpiony.

8.       Marzysz, aby czyj siatkarski autograf zdobyć?
Wszystkich reprezentantów Polski + Schöps, Lotman i Achrem.

9.       Kto Twoim zdaniem wygra tegoroczne ME i dlaczego?
Nie wiem. Nie chcę typować.

10.   Co sądzisz o siatkarskich strefach kibica?
Pomysł genialny!

11.   Najlepszy trener PlusLigi, jeśli oglądasz?
Nie umiem wybrać najlepszego.

5 faktów o mnie:

1)      Jestem studentką pierwszego roku na Uniwersytecie Zielonogórskim.
2)      Mam psa i kota.
3)      Mam dwoje rodzeństwa
4)      Od maja jestem kierowcą
5)      Mam na imię Joanna.

Pytania od Karoliny Lis:

1.       Jeśli oglądasz Plusligę to jakiemu zespołowi kibicujesz?
Asseco Resovia, SKRA Bełchatów i Jastrzębski Węgiel.

2.       Najlepszy przyjmujący Polak?
Michał Winiarski.

3.       Najlepszy rozgrywający na świecie?
Łukasz Żygadło.

4.       Twoje marzenie związane z siatkówką to?
Poznać Łukasza Żygadło.

5.       Dlaczego akurat taka tematyka Twojego bloga?
Bo nie dojrzałam jeszcze, by pisać jakieś opowiadanie nie mające nic wspólnego z jakimkolwiek sportem.

6.       Co lepsze: kolacja z Bartmanem, czy balowanie z Kubiakiem? Uzasadnij swój wybór.
Balowanie z Kubiakiem, bo nie jadam kolacji ;D

7.       Wolny czas najchętniej jak spędzasz?
Przed komputerem, pisząc nowe rozdziały i słuchając ulubionej muzyki.

8.       Ulubiona piosenka?
Nie mam takiej, ale teraz gwałcę replay przy Ellie Goulding – „Burn”, Avicii – „Wake Me Up” i kilku innych.

9.       Co sądzisz o meczu na rozpoczęcie MŚ na stadionie narodowym?
Koncepcja fajna, gorzej z realizacją.

10.   Oprócz siatkówki, jaki inny sport Cię interesuje?
Piłka nożna, ale tylko i wyłącznie FC Bayern Monachium oraz ostatnio MotoGP.

11.   Czy kiedykolwiek oglądałaś żużel, czy Cię wciągnął?
Co to żużel?

3 fakty o mnie:

1)      Nie lubię się malować.
2)      Nigdy w życiu nie tknę wątróbki
3)      Jestem skorpionem

Pytania od GLEEK ;D:

1.       Ulubiony siatkarz i dlaczego?
Krzysiek Ignaczak, bo jest. Łukasz Żygadło (wyjaśnienie pod którymś z rozdziałów)

2.       Ulubiona Piosenka?
Nie mam.

3.       Hobby?
Siatkówka, muzyka i FC Bayern Monachium.

4.       Kim chcesz zostać?
Dziennikarką, najlepiej sportową.

5.       Ulubiony film?
Jest ich wiele, ale najbardziej to chyba „8 Mile”

6.       Ulubiony aktor.
Nie mam.

7.       Wymarzone wakacje?
Nieważne gdzie, ważne z kim.

8.       Chciałabyś mieć dzieci? Jak tak to ile?
Nie lubię dzieci.

9.       O jakim siatkarzu najbardziej lubisz pisać?
Nie wiem. Jak na razie pisałam głównie o dwóch.

10.   Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
A dlaczego nie?

11.   Lubisz stare bajki Disney’a? (rysowane) : )
To moje dzieciństwo! :D Uwielbiam.


Pytania ode mnie:

1.       Największe marzenie z dzieciństwa?
2.       Najszczęśliwszy dzień w życiu?
3.       Ulubiony siatkarz?
4.       Brak Igły na ME. Twoja opinia.
5.       Nie wyjdę z domu bez…?
6.       Ulubiony kolor?
7.       Boję się…?
8.       Ulubiony sportowiec? (niekoniecznie siatkarz)
9.       Ulubione zwierzę?
10.   Telefon dotykowy czy klasyczny?
11.   Ile masz lat?

Blogi, które nominuję:



Dziękuję za uwagę.

17 komentarzy:

  1. Jesteś rodziną z Ziomkiem ? *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdroscic Ci takiego kuzyna. :)) A wie że piszesz bloga?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moze go poinformuj :p

      Usuń
    2. Wiesz... nie sądzę, że zainteresowałoby go to. Uwierz mi ma lepsze zajęcia :)

      Usuń
    3. ale spróbować zawsze warto :D Kinga i gratuluje tej nagrody :*

      Usuń
    4. a czy ty go widujesz na jakiś "imprezach rodzinnych" itp? :D

      Usuń
    5. Dzięki Kinga :D

      Moja rodzina nie organizuje takich "imprez"... A poza tym, Łukasz nie ma zbyt wiele wolnego czasu, który woli spędzić ze swoją żoną, Agnieszką :)

      Usuń
  3. Za Katowicki SPODEK masz wielki PLUS :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na nowy 27 rozdział na http://sparkle-in-the-eyes.blogspot.com/ :)
    Jednocześnie informuję, że w między czasie pojawił się rozdział 26 - o którym, niestety, nie miałam jak poinformować.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Czytałam już oba, na telefonie :D

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. pod którym rozdziałem można szukać wyjaśnienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozdział 8. Pod postem + komentarze. tam znajdziesz odpowiedź... :D

      Usuń
  6. Trafiłam tu nie dawno i nadrabiam wszystkie rozdziały.. zazdroszczę pokrewieństwa z Łukaszem :D ja miałam tylko/aż listowny kontakt z jego mamą ;) i króciutka rozmowa na meczu. Zapraszam do mnie..

    pozasiatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłam tu nie dawno i nadrabiam wszystkie rozdziały pisane przez ciebie i twoją fantazję :D Są świetne trudno się oderwać od czytania :D A i pewnie nie jeden zazdrości ci takiego Kuzyna Jakim jest p. Łukasz :D Bo mieć siatkarza w rodzinie to świetna sprawa :D
    Pozdrawiam ciepło :* :)
    ~M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och.. Dzięki! Jeśli to opowiadanie Ci się spodobało, zapraszam także do nowego tworu, który znajdziesz w zakładce "Love Letters Of Great Man" :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń